Αποψή μου

December 19, 2010 § Leave a comment

Λόγος Απειλή-Αποψή μου

Στον κόσμο των μικρων εισαι τοσο μεγαλος
οσο αισθανεσαι παρολο που ανοιγει η γη και χανεσαι
στα εγκατα ειδα τι τρεχει σε ενα καρε και πλεον εμαθα
οτι ηταν να παθω πια το επαθα
με λογια εχω χορτασει πολυ που πια το βαρεθηκα
εχω αφησει κιολας να αφεθω αφου καιρο αφεθηκα
στην στρατα και οπου βγαλει ο καθενας μας ειναι πυρηνας ετοιμος να εκραγει κανεις δεν αμφιβαλει
στην ουσια πεφτουνε στρεφουν να λαβουνε οτι δεν βρησκουν σημασια
στα ουρανια και ψαχνουν ηρεμια στο υπεδαφος
αν μπεις στο παιχνιδι θα σαι πολυ τυχερος
αν αποκομισεις κατι και βγεις εξω ανεπαφος
γιατι εσφηξαν τα πραγματα σαν πετρες συμπλιγαδες
και ειναι δυσκολα
μονος εισαι μονος αναμφιβολα
για αυτο κανε το κοματι σου και πετα το οπου να νε
εγω το χανω οταν ξυπναω και το βρισκω οταν κοιμαμαι

Πρωσοπικα δεν εχω ιδεα για οτι θεα δινω χωρο
να ανοιχτει μπας καταλαβω αν ειναι ασχημη η ωραια
ειναι ρισκο και το ξερω
ομως παντα ακροβατω στο ακρογυαλι του γκρεμου ψαχνοντας αν θα τα καταφερω η αν πεσω
και συμπερανα πως εχω ταυτιστει με οτιδηποτε εκφραζεται με λογια εκ των εσω
ειναι μεσω οχι συγκρισης μα αντιληψης και κρισης
γνωριμο ειναι κατι απ’ την την στιγμη που θα το αντικρισεις
αποψη μου σκαει σαν και την ζεστη λογικη μου
μα στα κομματια ουτος η αλλως δεν την επαιρνα μαζι μου ποτε
πια η αγαπη καλυπτεται με εφε
και αν την βρεις να εχεις τον νου σου μην πεταξει αδερφε
η ολοκληρωση του κυκλου κλινει με ενα χαμογελο στα κλεφτα
ειμαι χαρουμενος και ας μην εχω λεφτα
αφου τα βροντιξα και διαλεξα τον δρομο που πηγαινω
κανω πως καταλαβα και ας μην καταλαβαινω.

Tagged: , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Αποψή μου at Astonishing Flowers.

meta

